Sunday 23 October 2011

YEAH ! dh habis PMR !

woeyhh ~

Separuh nyawa ku menduduki PEPERIKSAAN PMR :)
               
             First day kami PMR , kami salam-salaman dengan kawan dulu .. :) dan say 'GOOD LUCK' . .

Woeyhhhh . . aku menduduki PEPERIKSAAN PMR kat kelas 6AA3 :D

                                    HAPPY AKU . . Kelas tu ., kelas aku minat ngn laki tuhhh ~

      MUIZA AND ME minat ngan laki tuhh ~ Kami pperangan lah tue :P

                                              Setiap hari PEPERIKSAAN PMR , banyak kami maseh buat lawak dalam
kelas ..  :D

AKU - maen kalkulator dgn menggunakan hidung
BDK 3C - bangun dari tidow pabila tiupan bunyi wisel :D
danny - meja dia tercabut


tit .......................

Dah habis PMR ,

 kelas sebelah aku ada urg jerit 'OooooHAaaaaa!' :)

BEST !

Di stadium .., kami maen2 :)

Ada jua CUTI awal ..

No comments:

Post a Comment